tirsdag 5. januar 2010

Marco og Diva sine valper..

Nå er valpene dems blitt tre uker .. Dem har fått øynene fram og hører . Det er artig å komme inn til dem å se hvor mye dem får med seg . Dem prøver å komme seg på beina. Men er ennå veldig ustø.. Dem har å fått oppleve å få klippet sine klør . Siden dem vokser så mye så klipper jeg dem ver uke nå.. Eller retter sakt så måtte jeg få andre til å gjøre det for meg , siden jeg ikke er i stand til å gjøre det selv nå. Første gangen dem ble klippet så fikk jeg hjelp av Viktoria . Takk for hjelpen Viktoria. Denne gangen her som dem trengs å bli klippet, så har jeg fått min pappa til å ta det.. Jeg har fått tatt noen bilder av dem.. Som dere kan se under her.. Men jeg må bare si at det er ikke noe lett oppgave å ta bra bilder av svarte valper.. Valpene spiser å legger godt på seg ..

 To søte gutter

                                          Her ligger vi koser oss …

Gilligan koser brodern sin Gandhi

                            Gilligan slikker å koser sin bror Gandi…

1 kommentar: